telf-contactar

15/08/2017 - Nova incorporació a l'equip tècnic

Llegiu-ne més...
Reforç a l'equip tècnic amb la nova incorporació d'en Josep Domènech

In2in ha incorporat a en Josep Domènech al Departament Tècnic, Enginyer Superior en organització industrial i Enginyer Tècnic en informàtica de gestió, titulat a la Universitat de Vic, i amb més de 10 anys d'experiència en el sector.

Benvingut!
alt

10/05/2017 - in2in patrocinadors del Bàsquet Club Fontajau

Llegiu-ne més...
In2in patrocinadors de les noves equipacions del Bàsquet Club Fontajau

És un plaer comunicar-vos que in2in hem arribat a un acord per patrocinar les noves equipacions de joc del Bàsquet Club Fontajau.

L'any passat, aprofitant la celebració dels 30 anys del Club, ja vam patrocinar les samarretes d'escalfament dels equips i va ser una col·laboració molt positiva.

Aquest any, hem tingut l'oportunitat de fer un pas endavant i patrocinar les noves equipacions de joc, d'aquesta manera involucrar-nos una mica més, i poder contribuir a la formació dels més de 200 jugadors i jugadores d'un Club de referència a Girona.

Estem molt contents de formar part d'aquest projecte, i esperem poder seguir col·laborant molts anys més.


L'equip d'in2in

alt

24/02/2017 - Canvi d'horari in2in Solucions Tecnològiques

Llegiu-ne més...
in2in canviem el nostre horari d'atenció al públic a partir del dia 1 de març

Benvolgut/a,

Per tal d'adaptar-nos millor a l'horari dels nostre clients i poder donar millor servei, us informem que a partir del dia 1 de març el nostre horari serà de 9:00 a 18:00 de dilluns a divendres.

Moltes gràcies per la vostra confiança,

12/07/2016 - 5è Aniversari in2in Solucions Tecnològiques

Llegiu-ne més...
És increïble com de ràpid passa el temps quan gaudeixes amb el que estàs fent.

Aquest mes de juliol fa 5 anys que in2in va començar l'activitat. Sembla que era ahir que estàvem immersos amb tots els preparatius i paperassa per constituir l'empresa, que de seguida hi hauria clients, els quals els estem infinitament agraïts, que ens confiarien els seus projectes tecnològics i així faríem les primeres passes com empresa.

Al poc temps vam poder instal·lar-nos al primer local comercial, ampliar una mica l'equip humà, anar fent projectes, canviar un parell de cops més de local i sense adonar-nos, arribar a aquest cinquè aniversari.

Amb la perspectiva d'aquests cinc anys, puc dir que les coses han sortit prou bé, i això ha estat possible gràcies a la confiança que ens heu entregat. La continuïtat d'aquest projecte no és possible sense vosaltres, per això avui volem felicitar a tots els que en algun moment d'aquests cinc anys ens heu acompanyat en el camí. Moltes felicitats!

I el més important, és que després d'aquests anys d'experiència i creixement professional, l'equip està més motivat que mai per continuar fent projectes tecnològics d'alt nivell, oferir solucions personalitzades i tenir el plaer de continuar treballant amb tots vosaltres.

Moltes gràcies.

Jordi Roura







Home 2

01/06/2016 - Esmorzar Tecnològic in2in - EMC - Veeam

Llegiu-ne més...
in2in, EMC i Veeam organitzen un esmorzar tecnològic amb les millors solucions d'emmagatzematge, hiperconvergència i backup

El passat dimecres 25 de maig, in2in va organitzar un esmorzar tecnològic a l’hotel AC Palau de BellaVista a Girona, on els assistents convidats, van poder presenciar les ponències per part d’EMC, líder mundial en solucions d’emmagatzematge i Veeam, líder mundial en solucions de còpia i rèplica en entorns virtualitzats.


Es va fer un repàs de diverses solucions orientades a petita i mitjana empresa, que permeten protegir amb la màxima garantia, el valor més preuat de les empreses, la informació. 

Es va fer un recull de bones pràctiques per tractar les dades en producció a la SAN i com assegurar-les indefinidament amb una bona estratègia de còpia de seguretat.

Per part d’EMC es va presentar com a novetat la família de cabines de disc “all flash”, les EMC Unity i els sistemes hiperconvergents VCE VxRail. Per part de Veeam es va presentar l’última versió del prestigiós software Veeam Backup and Replication 9.

Durant l’esmorzar, es va poder practicar una mica de “networking” i “brainstorming” entre assistents, fabricants i in2in. 

Des d’in2in qualifiquem amb molt bona nota la jornada i esperem poder repetir-la ben aviat.

Moltes gràcies per la vostra assistència!

IMG 0113 1

IMG 0122 1

IMG 0131 1

IMG 0135 1

IMG 0145 1

IMG 0161 1

12/02/2016 -  Nova infraestructura TI a Coopecarn

Llegiu-ne més...
Nova infraestructura TI a Coopecarn per assumir el seu creixement

L'empresa càrnica Coopecarn ens ha contractat per modernitzar la seva infraestructura informàtica atès el requeriment del seu nou ERP, Microsoft Navision.

Un dels reptes més importants que s'ha assolit és aconseguir mantenir tots els serveis existents a més de suportar el fort nivell de transaccions que esdevindrà amb el nou sistema. És per això que s'ha confiat en la més prestigiosa marca de cabines d'emmagatzemament SAN existents, EMC. En aquest cas s'ha configurat un model de la família VNX equipada amb controladores de fibra òptica. A més, s'ha potenciat la infraestructura de virtualització amb un nou servidor HP Proliant DL360 Gen9 que juntament amb l'existent s'ha actualitzat a l'última versió de l'hypervisor més guardonat del mercat, el VMware vSphere 6.0.

Tot això recolzat amb un fort sistema de còpies de seguretat i un pla de contingència a l'alçada de les seves necessitats gràcies a Veeam Backup & Recovery 8.1. Finalment s'ha migrat totes les màquines virtuals a l'última versió de sistema operatiu Windows (Microsoft Windows 2012 R2).

El projecte s'ha portat a terme sense afectar el treball diari de tots els usuaris de l'empresa.

El projecte ha estat un èxit gràcies a l'eficiència, responsabilitat i dedicació de tot l'equip in2in. Agraïts confiem en continuar millorant gràcies a un soci tecnològic que sap el que es fa.
Xavier Cañigueral 

11/01/2016 - in2in estrena noves oficines

Llegiu-ne més...
in2in comença el 2016 estrenant noves instal·lacions

Recentment ens hem traslladat a la nova oficina, ubicada al C/Pla de Salt 14, molt a prop de l’antiga:

Mapa noticia

Les noves instal·lacions disposen d'un espai tres vegades superior respecte l'oficina antiga, el qual ens permetrà desenvolupar la nostra activitat amb més comoditats.

Agrairem que ho tinguin present i els demanem disculpes en cas que els hagi suposat algun inconvenient.

Foto Oficina noticia





15/12/2015 - Nova infraestructura TI a l'Ajuntament de Vidreres

Llegiu-ne més...
Modernització de servidors i securització de la xarxa a l'Ajuntament de Vidreres

L’Ajuntament de Vidreres ha engegat un projecte de modernització de la infraestructura informàtica, en el qual in2in amb la col·laboració d'Informàtica la Selva, ha portat a terme la modernització dels servidors i la securització de la xarxa de l'ajuntament amb la incorporació d'un tallafocs.

Les contínues ampliacions informàtiques, al llarg del temps, han esdevingut un conjunt complex de sistemes i aplicacions difícils de gestionar i mantenir. In2In ha analitzat cada un dels serveis existents i ha presentat un projecte de virtualització d’infraestructura sense realitzar cap inversió important en maquinari, és a dir, aprofitant els equips existents i reorganitzant els serveis i rols de forma més robusta davant de fallades, amb múltiples punts de recuperació en cas de desastre i amb capacitat per futures ampliacions sense haver de fer noves inversions en hardware.

VMware vSphere 6 ha estat la plataforma triada per portar a terme la virtualització de l’equipament físic existent. Ara és disposa del mateix equipament físic dimensionat per afegir futures ampliacions de serveis sense haver de fer noves inversions en hardware. A més, conjuntament a Veeam Backup permetem disposar de múltiples rèpliques de la infraestructura perquè, en cas de desastre, es posin en marxa en un instant per tornar a donar servei immediat als usuaris. Per descomptat es disposa de varis punts de restauració per recuperar o restaurar dades o sistemes virtuals en cas necessari.

SonicWall ha estat la marca del tallafocs triada per protegir les línies de comunicacions de l'ajuntament, aconseguint més seguretat a les comunicacions entre les diferents delegacions de l'ajuntament i proporcionant una monitorització dels principals esdeveniments de seguretat. 

In2In Solucions Tecnològiques ha portat a terme el projecte i, tot i disposar dels mateixos serveis per part dels usuaris, ara treballen en una infraestructura segura, ampliable i robusta.

“Un cop finalitzat el projecte hem estat conscients de la qualitat amb la que estem treballant. Promeses complertes per part d’un grup d’enginyers responsables i dedicats en la seva activitat. Tot l’equip que conformem l’ajuntament de Vidreres estem satisfets i agraïts per la feina feta, des de la seva presentació fins als resultats finals.
Jordi Camps, Alcalde de Vidreres”

16/10/2015 - In2in al VMworld 2015 i el Simposium

Llegiu-ne més...
In2in present al VMworld 2015 Europe i al Simposium Ingram Micro 2015

Aquesta setmana in2in ha estat present a dos esdeveniments tecnològics celebrats a Barcelona, el VMworld 2015 Europe i el Simposium 2015 d'Ingram Micro. 
Qualifiquem de manera molt positiva l'assistència a les ponències dels millors especialistes que ens ajuden, com a partners tecnològics, a poder continuar oferint les millors solucions als nostres clients.

noticiaIn2IN

22/06/2015 - Nova incorporació a In2in

Llegiu-ne més...
Reforç tècnic amb una nova incorporació, en Toni López

Aquest mes de juny In2in ha ampliat el departament tècnic amb la incorporació d'en Toni López, enginyer tècnic en informàtica. Des d'aquí us el presentem i li donem la Benvinguda!
 unnamed 1

07/01/2015 - in2in patrocina els entrenadors d'Unió Girona

Llegiu-ne més...
in2in patrocina els entrenadors de bàsquet i futbol d'Unió Girona Maristes Vedruna

Ens plau informar-vos que aquest any 2015 in2in patrocina l’equipació de tots els entrenadors d’Unió Girona Maristes Vedruna, un Club amb més de 20 equips, tant de bàsquet com de futbol amb categories que van dels 8 fins als 18 anys.

Estem molt contents de formar part del projecte esportiu d'aquestes dues institucions, Maristes i Vedruna.

Foto-patrocini

03/10/2014 - Noves incorporacions a in2in

Llegiu-ne més...
Reforç tècnic i reforç administratiu amb dues noves incorporacions, en Marc i en Joan.

Aquest mes de setembre In2in ha incorporat dues persones a la plantilla. Es tracta d’en Marc Corcoll, incorporació a l’àrea tècnica, i en Joan Rivero, incorporació a l’àrea administrativa. Des d’aquí us els presentem i els hi donem la Benvinguda!



foto incorporacions

11/02/2014 - L'ajudem a crear la seva Intranet

Llegiu-ne més...
Una Intranet ajuda a les empreses en l'organització interna i potencia la imatge corporativa
Què és una Intranet?

El concepte Intranet té un abast molt ampli, però a efectes pràctics una Intranet és un espai web privat que les empreses desenvolupen i milloren contínuament amb l’objectiu d’assistir als treballadors, als clients o als proveïdors. S’utilitzen com a eines de comunicació i col·laboració en grup. Generalment, l’accés a les Intranets està protegit per un usuari i un password.

La utilització més comuna d’una Intranet és la de publicar comunicats, notícies, documentació de processos, informes, agendes, calendaris i, en definitiva, qualsevol tipus de fitxer tipus full de càlcul, processadors de textos, presentacions, imatges, etc.

Les avantatges d’aquest tipus de col·laboració són diverses, per exemple:

  1. Garanteix l'accés a la informació i als documents de manera més efectiva, segura i ràpida.
  2. Evita problemes de compatibilitat entre tipus de fitxers i programes necessaris per obrir-los, ja que la informació és accessible via web, des de qualsevol navegador.
  3. Contribueix a la millora dels processos interns amb les aportacions dels col•laboradors.
  4. Optimitza els recursos, evitant duplicats de fitxers o enviaments de correus electrònics amb gran quantitat d’adjunts.
  5. Millora la imatge corporativa de cara als treballadors o als clients
  6. La Intranet sempre és millorable i ampliable, actualitzant els continguts.

In2in aposta per un model d’Intranet senzill, ràpid d’implementar i sobretot fàcil d'actualitzar.

Si està interessat a ampliar informació o bé a estudiar conjuntament les avantatges que representaria una Intranet per la seva empresa, si us plau, no dubti a contactar amb in2in.

22/10/2013 - Nova versió de VMware vSphere 5.5

Llegiu-ne més...
El líder en virtualització d'infraestructures presenta una nova versió del producte estrella, el vMware vSphere








Benvolguts/es,

Us volem anunciar que fa pocs dies el fabricant VMware ha presentat la versió 5.5 del seu producte estrella, la plataforma de virtualització VMware vSphere.

A continuació us deixem un parell d'enllaços per ampliar la informació:

What's New


Volem aprofitar per recordar-vos que fa uns mesos VMware va anunciar que el proper 21 de maig de 2014 finalitzarà el suport dels productes VMware ESX 4.x.

Recomanem que totes les instal·lacions afectades, s'actualitzin a la versió 5.5 abans d'aquesta data. Per més informació de com procedir, podeu contactar amb nosaltres, que estarem encantats d'atendre-us.


27/08/2013 - in2in ha assolit el nivell Veeam Gold Pro Partner

Llegiu-ne més...

La innovadora firma Veeam, proveïdora de solucions complementàries per entorns virtuals, recentment ha atorgat a in2in la categoria de Gold Partner.

In2in ha assolit aquest nivell al completar els objectius de vendes i les certificacions tècniques necessàries.

 

Es tracta d’un reconeixement a la capacitat d’in2in per complementar les solucions de virtualització i serveis al núvol, amb els productes que ofereix Veeam. Aquest reconeixement proporciona eines addicionals per obtenir un avantatge competitiu i permetre incrementar el valor aportat a la protecció dels entorns virtuals que desplega in2in i ben segur que repercutirà positivament als clients.

 

http://www.veeam.com

 

 

 

 

08/07/2013 - Publicació d'in2in al monogràfic Start-Cat

Llegiu-ne més...
Els passats 4 i 6 de juliol, in2in va aparèixer a un article als diaris Cinco Días i Lavanguardia respectivament.

In2in, juntament amb deu empreses més, ha estat escollida com a empresa de nova creació d’exemple per a un monogràfic especial titulat Start-Cat que analitza el teixit empresarial de nova creació a Catalunya i que ha estat publicat pel diari Cinco Días el passat dijous 4 de juliol i per Lavanguardia el passat dissabte 6 de juliol. 
Aquest article ha sorgit arrel de la recent creació del programa Start-up Catalonia impulsat per la Generalitat de Catalunya i enfocat a ajudar a fer créixer les noves empreses catalanes.

start-cat

http://www.lavanguardia.com/monograficos-externos/20130705/54377225999/start-cat.html


notcia_in2in

05/07/2013 - Nova certificació CCNA Voice

Llegiu-ne més...
Nova certificació tècnica de Cisco assolida a in2in per Xavier Buxeda

El nostre especialista en comunicacions, Xavier Buxeda, ha aconseguit una nova certificació de Cisco. Es tracta de la certificació CCNA Voice (Cisco Certified Network Associate Voice)
Aquesta certificació valida el coneixement per administrar una xarxa de veu i configurar centraletes digitals. Reconeix les habilitats en tecnologies de veu IP, com per exemple IP PBX, control de trucades, solucions de bústies de veu, etc.

Aquesta certificació, es suma a les que ja tenia: 

- CCNA

- CCNP Security
  • IPS Specialist
  • VPN Specialist
  • Firewall Specialist
  • Security Specialist


L'equip d'in2in, felicita a en Xavier per aquesta nova certificació.

10/06/2013 - Nou cas d'èxit a Bellsolà

Llegiu-ne més...
Recentment in2in ha tancat un projecte d'ampliació de servidors i emmagatzematge a l’empresa Bellsolà.

L’empresa Bellsolà va ser fundada l’any 1890 per la família Bellsolà i actualment pertany a un dels grups industrials més importants de Catalunya. A dia d'avui produeix diverses varietats de pa i brioxeria d’alta qualitat.

L’empresa tenia previst actualitzar el seu ERP, Microsoft Axapta 3.0 a Microsoft Dynamics AX 2012 i aquest canvi implicava un augment de recursos informàtics per poder donar abast als nous requeriments.
Els sistemes informàtics de Bellsolà, estaven funcionant sobre una infraestructura de servidors virtuals amb VMware, la qual no tenia recursos disponibles per suportar les prestacions del nou ERP. Davant aquesta necessitat, el departament informàtic de Bellsolà, coneixent el bon nivell d’especialització d’in2in, s’hi va posar en contacte per demanar un estudi d’aquest projecte.

La instal·lació de VMware existent comptava amb dos servidors físics, una mica vells, que suportaven tots els servidors virtuals de l’empresa. Aquests servidors físics estaven al límit de les seves capacitats. L’emmagatzematge el proveïa una cabina FC (fibre channel) d’altes prestacions, on hi havia tots els servidors virtuals de l’empresa, tant els servidors que precisen millor rendiment, com els que menys.

Amb el projecte dut a terme per in2in, s’han millorat els següents aspectes:

Actualització de versió:

S’ha actualitzat tota l’infraestructura de VMware a la versió 5.1, per tal d’aprofitar totes les millores que aporta. S’ha assegurat la continuïtat del servei implementant el clúster d’alta disponibilitat de VMware que permet engegar de nou els servidors virtuals, davant la fallada d’un servidor físic o del propi servidor virtual, en només pocs segons.


Més capacitat de procés:

S’han substituït els dos servidors físics existents per tres servidors nous de molt altes prestacions, equipats amb dos processadors de 8 nuclis cada un, disposant d’un total de 48 nuclis per donar servei als servidors virtuals.
A part d’augmentar la capacitat de procés, s’ha aconseguit afavorir el llicenciament per CPU fent que el còmput total de processadors dels servidors nous (2 processadors x 3 servidors) sigui inferior al dels servidors vells (4 processadors x 2 servidors). 


Més capacitat d’emmagatzematge:

S’ha ampliat la capacitat d’emmagatzematge incorporant una segona cabina, aquesta amb tecnologia iSCSI, aconseguint una xarxa d’emmagatzematge híbrida amb FC i iSCSI. L’enfoc ha estat el d’alliberar de càrrega i de capacitat, la cabina d’altes prestacions, la FC i deixar-hi només els servidors que requereixen més rendiment, concretament els de l’ERP i els de les connexions remotes. La nova cabina, provisionada amb 3,6TB de capacitat, s’ha utilitzat pels servidors de menys prestacions, com ara els d’infraestructura, els de fitxers, els d’impressió, etc...
Aquest projecte consistent a canviar tota la base dels equips que fan funcionar els servidors virtuals de l’empresa s’ha finalitzat molt satisfactòriament, sense interrompre l’activitat de l’empresa. 

El Sr. Jordi Solé, director de la gestió de persones, organització i sistemes, ho explica així:

"La renovació del sistema de virtualització ha estat un èxit, ha augmentat de forma molt considerable la capacitat de processament i de disc dels sistemes i s’ha fet sense afectar en cap moment la producció de l’organització, l’impacte ha estat zero. Cal dir que som una empresa que treballa  de forma continuada, 24x7. In2in ha destacat pel seu compromís i implicació. Aquest projecte ha complert totes les expectatives i ha finalitzat amb gran professionalitat, aconseguint els objectius i amb una excel·lent coordinació amb el nostre departament informàtic."





11/02/2013 - in2in estrena un nou local

Llegiu-ne més...
Ens hem canviat de despatx dins el mateix edifici. Hem passat del despatx D6 al despatx D9.
 

Benvolguts/des,

Ens plau posar-nos en contacte amb vosaltres per comunicar-vos que ens hem traslladat a un nou despatx, situat dins el mateix edifici.

A partir d’aquest moment, la nostra adreça comercial és:

Carrer Sant Roc, 2 despatx D9
17190 Salt

Aprofitem l’avinentesa per a saludar-vos cordialment.

14/12/2012 - Projecte d'SQL Server a Inpanasa

Llegiu-ne més...
Èxit, de nou, en un projecte dut a terme a l’empresa Inpanasa amb Windows 2012 i SQL 2012.

Un cop més, in2in ha finalitzat un projecte de manera totalment satisfactòria, aportant la solució més adequada i aconseguint els resultats previstos. Aquest projecte ha consistit a millorar notablement el rendiment de la base de dades principal d’Inpanasa, una empresa del sector alimentari que fa 36 anys que es dedica a l’elaboració de pastisseria industrial.
Actualment, Inpanasa arriba a tot el mercat estatal i, a més, exporta els seus productes a França, Itàlia, Alemanya, Suïssa, Bèlgica, el Regne Unit, Holanda i Àustria.
Ubicada a Aiguaviva, l’empresa té unes instal·lacions de més de 6.000 m² i tres línies de producció a ple rendiment, amb les quals es produeixen 18 tones diàries de diferents productes de pastisseria.
L’any 2007, Inpanasa va apostar per implantar un nou ERP, el Microsoft Navision, recolzat amb el Microsoft SQL. En un primer moment, la implantació es va fer extensible a les oficines i als comercials, i en una segona fase, a la fàbrica.
El 2009, Inpanasa va implantar la infraestructura VMware per virtualitzar els seus servidors en producció, entre els quals també el Navision.
Des de la implantació de l’ERP, s’hi van anar incorporant més funcionalitats i, en conseqüència, la base de dades principal va anar creixent i requerint més recursos del sistema operatiu que, en ser un sistema de 32 bits, havia assolit els seus límits de gestió de memòria i s’havien començat a fer evidents els problemes de rendiment de l’ERP.
Per millorar el rendiment del servidor principal de l’empresa, el projecte s’ha dividit en tres fases, que s'han anat desenvolupant sense interrompre l’activitat diària:

Primera fase: ha consistit a incorporar un servidor nou de gamma high performance equipat amb discs d’estat sòlid. Aquest servidor està configurat amb un array de discs en què hi haurà les màquines virtuals que necessitin rendiment normal i un altre array de discs d’estat sòlid en què hi haurà les dades que necessitin més rendiment, per exemple l’SQL.
Els discs d’estat sòlid, a diferència dels convencionals, ofereixen un menor temps d’accés i latència, són menys sensibles als cops i els moviments sobtats, consumeixen menys i, per tant, generen menys calor i són totalment silenciosos.
A més, mentre que els discs convencionals guarden la informació a través d’un capçal en uns plats magnètics giratoris impulsats per un motor, els discs d’estat sòlid no incorporen cap element mecànic, com el capçal i el motor, i emmagatzemen la informació en unes memòries tipus NAND flash.

Segona fase: un cop incorporat el nou servidor, s’ha procedit a actualitzar tota la infraestructura VMware vSphere a versió 5.1. Això preveu l’actualització de les VMware Tools de tots els servidors, la versió del hardware virtual de les màquines virtuals i els agents de còpia.

Tercera fase: s’ha creat una nova màquina virtual, el Windows Server 2012, amb SQL Server 2012 i dimensionada amb molta memòria RAM i CPU per tal de suportar la base de dades principal. El disc virtual d’aquesta màquina, en què resideix l’SQL, es troba ubicat a l’array de discs d’estat sòlid, perquè tingui un alt rendiment. El traspàs de dades cap al nou servidor es porta a terme de manera conjunta i planificada amb els tècnics de software.


Novetats del Windows Server 2012: 

http://technet.microsoft.com/en-us/library/hh831769.aspx

Novetats del Microsoft SQL 2012: 

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb500435.aspx


El gerent d’Inpanasa, Francesc Montes, ho explica així:

"Els sistemes informàtics juguen un paper molt important a la nostra empresa, i quan aquests no funcionen a ple rendiment, la productivitat es veu afectada.
Ja se sap que la informàtica evoluciona molt ràpidament i que cada cert temps cal renovar els equips per no quedar desfasats en l'aspecte tecnològic i productiu. Sabíem que a la nostra infraestructura li calia la incorporació d’un servidor nou, ja que des de fa força mesos experimentàvem una davallada del rendiment del sistema.
Quan el nostre proveïdor, in2in, va fer l’anàlisi del nostre sistema per tal de poder fer la proposta més adient, ens va recomanar fermament muntar un tipus de discs que és força més car que l’habitual, però que en millora notablement el rendiment. Després de finalitzar la incorporació d’aquest nou servidor amb aquest tipus de disc de més rendiment, hem notat una millora majúscula, i així ho hem fet saber a in2in, a qui hem felicitat pel projecte que ha dut a terme a Inpanasa."

16/12/2012 - in2in amb La Marató de TV3

Llegiu-ne més...
Des d'In2in solucions tecnològiques, SL hem fet un donatiu econòmic a La Marató de TV3, aquest any dedicada a recaptar diners per lluitar contra el càncer.

D'aquesta manera, mantenim el nostre compromís amb les causes solidàries. 

In2in amb La Marató de TV3!

23/11/2012 - Projecte alta disponibilitat a G. L. Vilarroya

Llegiu-ne més...
in2in ha finalitzat amb èxit el projecte d’alta disponibilitat de la base de dades principal del Grup Logístic Vilarroya en un entorn virtualitzat.
Grup Logístic Vilarroya, SL, hereva de Distribucions Vilarroya, SA, fundada l’any 1989 és una empresa dedicada a la distribució de premsa, revistes, llibres i productes de papereria.
Ubicada a Riudellots de la Selva des de l’any 2007 disposa, en l’actualitat, d’una plantilla de 35 treballadors i una xarxa de distribució formada per 60-70 transportistes autònoms, que donen servei a tota la província de Girona.
L’activitat de l’empresa exigeix una gran disponibilitat dels sistemes informàtics. Una sèrie d’avaries en el sistema informàtic anterior no garantien aquesta disponibilitat, de manera que l’empresa estava exposada a una aturada si hi havia un altre problema.
Així, la premissa principal d’aquest projecte ha estat muntar un sistema de molt alta disponibilitat per a la base de dades de l’ERP de l’empresa i, alhora, millorar el rendiment per reduir el temps de finalització d’alguns processos llargs.
Per assolir-ho, s’han incorporat dos servidors d’altes prestacions i una cabina de discs SAN.
A aquests dos servidors se’ls ha instal·lat el VMware vSphere 5.1 i se’ls ha presentat el disc de la cabina, prèviament configurat amb RAID de discs per tenir un alt rendiment.
L’empresa disposa d’un ERP específic del sector, que està recolzat sobre una base de dades Oracle. La llicència de l’ERP inclou la llicència d’Oracle amb un contracte tipus royalty, de manera que aquesta llicència no disposa de les característiques avançades per configurar una alta disponibilitat pel que fa al mateix Oracle.
Per això l’elecció ha estat muntar un clúster de Microsoft MSCS amb dos Windows 2008 R2 Enterprise, els quals clusteritzen els serveis d’Oracle formant un clúster actiu/passiu.

visio_noticia_vilarroyaUn cop assolit l’objectiu d’alta disponibilitat de l’Oracle, s’ha posat molt èmfasi a aplicar una sèrie de tècniques específiques i recomanacions del fabricant per optimitzar el rendiment de tot l’entorn virtual i millorar-lo entre un 15 i un 20 %.
Algunes d’aquestes millores incideixen a configurar una gestió de memòria i CPU òptimes per a les màquines virtuals, utilitzar jumbo frames a la xarxa aïllada de la cabina i establir els valors de reserves i shares òptims.
Totes aquestes millores del sistema s’han executat sense interferir en la feina habitual de l’empresa, tal com s’havia acordat. 

El Sr. Carles Vilarroya, director general del Grup Logístic Vilarroya, ho explica així:

"A mitjans de l’any 2011 ens vam proposar fer un important canvi informàtic a la nostra empresa. Els servidors amb què treballàvem s’anaven tornant obsolets i, per les característiques del nostre negoci no ens podíem arriscar a tenir una aturada, ja que la nostra activitat es desenvolupa els 365 dies de l’any per donar servei a tots el nostres punts de venda.
Una vegada presa la decisió ens vam trobar amb el primer problema, que ja havíem tingut en canvis anteriors: a qui encomanàvem la tasca? Si bé pel que fa al software teníem molt clar que el confiàvem als nostres actuals proveïdors, no passava el mateix amb el hardware.
El primer contacte amb in2in, a través d’MCS, ens va portar a conèixer un grup de gent molt jove, amb moltes ganes de treballar i que ens va semblar que tenien les idees molt clares, malgrat no haver dut mai a terme un projecte per a una empresa de distribució de premsa.
La veritat és que una vegada substituïts els servidors i amb tota la nova tecnologia no podem estar més que satisfets de la tasca d’in2in: s’ha fet en el termini programat, sense incidències ni aturades no previstes i amb un afegit per a nosaltres molt important: ha estat un canvi que en cap moment ha fet aturar l’activitat, tant pel que fa al servei amb els nostres clients i proveïdors de l’empresa, com pel que fa a la producció del personal de l’empresa."

20/08/2012 - in2cloud, una bona opció per protegir les teves dades

Llegiu-ne més...
Tens les teves dades ben assegurades?
in2cloud t’ho posa fàcil!

Indiscutiblement, la informàtica és el motor de moltes empreses i negocis de tot tipus. El valor de la informàtica d’una empresa no és el valor material dels equips que hi ha instal·lats (servidors, estacions de treball, impressores...), sinó el de les dades que emmagatzemen, les quals són una fotografia del funcionament de l’empresa.
El valor d’aquestes dades és tan alt com difícilment quantificable. Tant és així, que moltes empreses no han pogut afrontar una pèrdua total de les seves dades i han fet fallida. Exemples d’això els trobem en les empreses que tenien els seus centres de dades (CPD) als edificis del World Trade Center quan hi va haver els atemptats de l’11-S.
Sovint es comet l’error de pensar que aquestes dades, pel simple fet d’estar emmagatzemades en uns equips de gran valor, per exemple (servidors, cabines...) ja estan assegurades i que la pèrdua d’informació és molt difícil.
L’error humà, com se sap, és el primer motiu de la pèrdua de dades, però, a més, hi ha altres factors que poden comportar la pèrdua d’informació:
  1. Error humà: fa referència a qualsevol tipus de pèrdua d’informació que sigui provocada per l’acció d’una persona, ja sigui de manera intencionada o fortuïta (formatació del disc, eliminació de documents, bloqueig del sistema, sabotatge, etc.)
  2. Error del maquinari (hardware): es produeix per culpa del mal funcionament de qualsevol peça de les quals es composa un sistema d’emmagatzematge d’informació (motor, electrònica, bobines, etc.)
  3. Programa maliciós (malware): qualsevol programa malintencionat pot estar programat per destruir dades. Els programes més comuns són els anomenats virus informàtics.
  4. Error de programari (software): ocasionalment, els programes informàtics són els causants de la pèrdua de dades, ja sigui per una mala instal·lació, per un error (bug) de programació, etc.
  5. Robatori o pèrdua de dispositius: cada cop és més habitual disposar de dades corporatives, per exemple el correu electrònic, des de dispositius mòbils com telèfons, tauletes i ordinadors portàtils. La pèrdua o robatori d’un d’aquests dispositius també pot comportar la desaparició d’informació.
  6. Pèrdua silenciosa de dades: fa referència a possibles vulnerabilitats del sistema que permeten que terceres persones accedeixin a informació no autoritzada. Aquesta violació de la informació no sempre té com a conseqüència la pèrdua de dades.
  7. Catàstrofe natural o accident: qualsevol fet imprevisible pot provocar danys en els equipaments informàtics i, per tant, pèrdua de dades (inundació, incendi, etc.).
A in2in tenim molt present que qualsevol sistema informàtic no és complet sense una bona estratègia de còpies de seguretat. Per això hem estat treballant per estar en disposició de recomanar el nostre sistema de còpies al núvol (cloud), l’in2cloud.
In2cloud és un software de còpies comprat per in2in que permet copiar dades sobre disc i posteriorment enviar-les al núvol.
El destí de còpia és un espai contractat a una empresa especialitzada –que compleix LOPD europea i tota la normativa de seguretat de tractament de dades vigent–, que té els servidors a Irlanda i que garanteix que les dades estan replicades a dos centres de dades diferents.
Les principals característiques d’aquest software són:
  • Agents d’Active Directory, SQL, Sharepoint, Exchange, Oracle i MySQL.
  • Còpies globals, incrementals i diferencials.
  • Opció d’encriptar la informació que es copia.
  • Gran ràtio de compressió, molt important a l'hora de copiar-ho al núvol.
  • Polítiques d’ús d’ample de banda de la línia WAN.
  • Notificacions per correu electrònic i SNMP.
Oferim un contracte de còpies de seguretat mitjançant la instal·lació d'un NAS en què el software in2cloud copiarà totes les dades que posteriorment es duplicaran al núvol.
En el dispositiu NAS, en tot moment, hi haurà un ampli històric de les últimes còpies realitzades, mentre que al núvol hi haurà un històric més recent per tal de reduir costos i poder oferir una quota molt econòmica.
Així pretenem assegurar que les còpies més recents en tot moment residiran al núvol. En condicions normals, atesa la necessitat d’una recuperació, es recorrerà al NAS. Només en un cas extrem, en què el NAS també hagi quedat afectat, es recorrerà a fer la recuperació directament des del núvol.
Aquest contracte de còpies inclou:
  • Préstec del dispositiu NAS, amb RAID de discs, en què es copiaran les dades.
  • Llicenciament del software in2cloud.
  • Capacitat d’emmagatzematge al núvol segons la quota contractada.
  • Enviament de les notificacions de les còpies de seguretat.
  • Suport telefònic i intervencions tècniques per solucionar incidències amb les còpies.
  • Renovació del NAS quan quedi obsolet.
  • Actualització a noves versions d’in2cloud.
Pensem que aquest contracte de còpies pot ajudar a complementar l’estratègia actual de còpies aportant la seguretat de tenir una còpia fora de l’empresa, o bé pot substituir l’actual sistema de còpies en cas que sigui precari.
Estarem a la vostra disposició per estudiar amb detall el vostre cas i determinar si existeix alguna limitació per culpa de la línia d’internet i, en cas que sigui així, aportar la millor solució.

Annex: Captures de pantalla del programa in2cloud.
 
Tipus de dades que permet copiar a través d'agent de còpia.

Captura 

Registre d'una còpia diferencial d'una base de dades d'SQL.

Captura4

Limitació de l'ample de banda per franja horària.

Captura6

Notificacions per correu electrònic.

Captura5

01/08/2012 - Projecte de VoIP a Ajuntament de Palau-Saverdera

Llegiu-ne més...
Projecte de substitució de la centraleta IP i els telèfons a l'ajuntament de Palau-saverdera
Aquest mes de juny, in2in ha portat a terme el projecte de renovació de la infraestructura telefònica de l’ajuntament de Palau-saverdera, així com també les millores en la xarxa interna i la connexió a internet.
Palau-saverdera amb una superfície de 16,5 km2 és un poble situat a l’Alt Empordà, molt a prop de la vila de Roses, amb una població d'uns 1.500 habitants. Conegut també com el balcó de l’Empordà és reconegut arreu pels seus bons olis i vins.



La telefonia de l’ajuntament de Palau-saverdera constava d'una centraleta Neris de Telefónica amb dues línies analògiques d’entrada i amb telèfons analògics en cada lloc de treball.
A causa dels problemes que s'experimentaven a l'hora de poder rebre i/o fer trucades, el consistori ha apostat per dur a terme una renovació de la xarxa de veu i per substituir la centraleta antiga per una de nova, una IP de la marca Cisco, en concret el model UC540W.

UC540W        Aquesta centraleta suporta tres tipus de connexions:
  1. línies analògiques (RTB)
  2. línies digitals (RDSI)
  3. trucades SIP directament per internet.

En aquest projecte, i a causa de les necessitats de l’ajuntament, s’ha optat per posar dues línies RDSI (que permeten fins a quatre trucades simultànies) + 1 línia analògica per al fax + 2 línies analògiques per a trucades a mòbils.

Aprofitant el canvi de centraleta, també s’ha reestructurat la xarxa interna modernitzant els equips de xarxa, de manera que s'ha aconseguit més seguretat en la connexió a internet i un major control en les connexions d’entrada i sortida. S’han posat switchs gestionables, també de la marca Cisco, que donen fins a 1 Gbps de velocitat en la xarxa interna i que han substituït els switchs vells de gamma domèstica, que només donaven velocitats de 10/100 Mbps.

Aquest projecte també ha inclòs la substitució dels antics terminals telefònics per nous telèfons IP, també de la marca Cisco.


telefons-cisco        Algunes de les funcionalitats d’aquests telèfons són:
  • transferència de trucada
  • identificació de trucada
  • opcions de trucada silenciosa
  • timbre diferent per línia
  • desviament de trucada manual o automàtica
  • aparcament de trucada o trucada en espera
  • bústia de veu
  • operadora automàtica
  • música en espera

La telefonia IP és una tecnologia a l’alça, ja que s’integra perfectament en la xarxa basada en IP (comunicacions de veu i dades) i permet ser gestionada des de la mateixa infraestructura. Els elements bàsics que formen aquest sistema són la centraleta o gateway IP i els diversos telèfons.

Els avantatges principals de la telefonia IP són:     
  1. simplificació de la infraestructura de comunicacions a l'empresa
  2. integració de les diverses seus i treballadors mòbils de l'organització en un sistema unificat de telefonia amb gestió centralitzada
  3. trucades internes gratuïtes, plans de numeració integrats i optimització de les línies de comunicació
  4. mobilitat i accés a funcionalitats avançades

 

 








 

18/05/2012 - Projecte de comunicacions a Marfranc

Llegiu-ne més...
in2in ha finalitzat el projecte d’interconnexió de les botigues de MARFRANC.
 
MARFRANC des de 1943 ofereix productes que destaquen per la seva qualitat, estil i garantia. És una de les empreses líders en la comercialització d’articles de vestir a Catalunya. Les últimes tendències de les millors firmes i dissenyadors són els protagonistes de les col·leccions de MARFRANC.
Les botigues es situen a Platja d'Aro (Baix Empordà), Puigcerdà (La Cerdanya) i la ciutat de Girona, al Centre Comercial Espai Gironès, però és a Platja d'Aro on hi ha la seu central de la firma.
Aquest projecte d’interconnexió ha consistit en unir les botigues amb la seu central.
Totes les botigues treballen de forma centralitzada amb els servidors de la central, per això és necessari que aquesta comunicació entre botiga i central es faci de forma segura i continuada, garantint que les dades no puguin ser interceptades per tercers.
El fet de tenir les dades centralitzades aporta facilitat de gestió, simplifica el sistema de còpia, permet un major control de les dades, etc. però també precisa que la línia de comunicacions sempre estigui operativa.
Per assolir aquests requeriments s’ha utilitzat la tecnologia de DMVPN (Dynamic Multipoint Virtual Private Network) de Cisco que permet a través del protocol IPSec fer la connexió entre dues xarxes remotes de forma totalment segura i automàtica permetent que aquestes xarxes remotes puguin interactuar entre elles com si fossin la mateixa xarxa.
Per intentar garantir la connectivitat en tot moment s’ha configurat dues línies amb accés a Internet a la seu central i dues línies amb accés a Internet a les botigues i així disposar d’un sistema de backup totalment automàtic. En cas de fallada d’una línia, el sistema de backup commuta cap a la segona línia redirigint tot el tràfic de forma totalment transparent i recuperant la connexió amb la línia principal quan aquesta es restableix.
La seguretat d’aquestes comunicacions és implementada per un tallafocs “Firewall” Cisco instal·lat a la seu central, el qual controla totes les entrades i sortides cap a Internet permetent només les comunicacions autoritzades.

Per l’enllaç d’aquestes botigues amb la seu central s’han utilitzat dos tipus de VPN:

1) VPN peer-to-peer: Mitjançant dos routers Cisco (un a la seu central i l’altre a la botiga remota) es crea una connexió permanent, donant accés continu entre les dues xarxes.

2) VPN remota: Mitjançant un software de Cisco (Cisco VPN client) es crea una connexió puntual entre un PC remot i la seu central, quan s’executa aquest software es dona accés d’aquest PC a la xarxa de la seu central.


marfranc

30/01/2012 - in2in eleva el nivell de les certificacions tècniques

Llegiu-ne més...
Aquest mes de Gener in2in compleix la condició de nous nivells de partner amb VMware, Veeam i Cisco.

Des de in2in contínuament estem treballant per millorar l’especialització i relació amb els nostres proveïdors i fabricants recomanats. Això ens ajuda a tenir un canal de comunicació directe amb el fabricant i disposar d’un suport preferent. Sabem que els nostres clients valoren el nivell d’especialització dels seus proveïdors, per això aquest mes de Gener in2in ha elevat el grau de col·laboració amb VMware, Veeam i Cisco assolint els nivells de partner de VMware Professional, Veeam Silver Pro i Cisco Select Certified.

20/01/2012 - Projecte de virtualització a Cànovas

Llegiu-ne més...
in2in ha portat a terme el projecte de renovació de la infraestructura informàtica de Cànovas 1852 S.L.

Cànovas és l'assessoria més antiga de Girona, fundada l'any 1852. Actualment consta d'un equip de més de 50 professionals que integren una organització basada en l'especialització i la interacció de coneixements sota els criteris de serietat, el gust per la feina ben feta, la transparència i el desig de satisfer les necessitats de tots els seus clients. Cànovas 1852 S.L. ha mantingut com a objectiu principal el servei d'assessoria i orientació integral a institucions, empreses i particulars tot prestant serveis en totes les branques del dret, i especialment en l'assessorament fiscal, laboral, administració local, tràmits, gestions, corredoria d'assegurances, assessorament financer, auditoria, etc.

La infraestructura existent de Cànovas constava de servidors físics Microsoft Windows i Novell Netware. El projecte d’actualització de la infraestructura que s’ha dut a terme, ha permès migrar la majoria dels serveis de l’entorn Novell cap a l’entorn Microsoft així com actualitzar tots els servidors Microsoft a Windows 2008R2.
Tot aquest desplegament de nous servidors i consolidació dels existents, s’ha fet utilitzant la plataforma de virtualització VMware vSphere 5.
La virtualització consisteix en fer que diversos sistemes operatius puguin estar funcionant simultàniament sobre un únic servidor físic de forma totalment independent i aïllada. Per aconseguir això, es fa que cada sistema operatiu estigui instal•lat sobre el que s’anomena una màquina virtual. El nombre de màquines virtuals que poden estar simultàniament funcionant sobre un mateix servidor físic, ve determinat per les característiques i potència del propi servidor.
Així en aquest projecte, incorporant només dos servidors físics força potents ha estat possible tota la consolidació. A aquests servidors se’ls ha instal·lat el sistema propi de VMware que permet la gestió i funcionament de les màquines virtuals. Aquest sistema de forma genèrica, s’anomena hypervisor. L’hypervisor de VMware és el ESXi 5.0.
hypervisor
Amb l’únic servidor Netware que ha calgut mantenir, el que s’ha fet ha estat convertir-lo de físic a virtual (P2V) alliberant-lo del hardware vell i obsolet que tenia i podent-lo engegar sobre una màquina virtual d’última generació.
Per assegurar la continuïtat del negoci, s’ha implementat un sistema de còpies de seguretat amb Veeam Backup que permet tenir còpia a nivell d’imatge de totes les màquines virtuals, així com la possibilitat de recuperació tant a nivell d’imatge com a nivell de fitxer.
En els servidors virtuals considerats més crítics, a part de la còpia de seguretat corresponent, se’ls ha configurat un conjunt de rèpliques. Amb aquest sistema, davant d’un desastre que provoqui que un servidor virtual esdevingui irrecuperable, amb qüestió de molt pocs minuts es pot engegar de nou el servidor.
Tota aquesta infraestructura virtual, amb els corresponent sistema de còpies, aporta una sèrie d’avantatges:
  • S’ha reduït el consum elèctric al CPD ja que s’han aturat definitivament servidors antics que tenen consums més elevats respecte els moderns. El nombre total de servidors físics resultant s’ha disminuït tot i la incorporació de dos servidors nous.
  • Aquesta “rotació” de servidors fa que es puguin donar de baixa els contractes de manteniment dels servidors retirats. Com és conegut, els contractes de manteniment dels servidors són força més cars quan els servidors tenen més antiguitat.
  • Una altra avantatge a considerar és que la gestió dels servidors virtuals es fa molt més còmode pels administradors ja que es fa des d’una consola de gestió centralitzada. Des d’aquest entorn de gestió es pot moure un servidor virtual cap a un servidor físic diferent del que està inicialment. Per tant, la portabilitat dels servidors virtuals entre diferents servidors físics és un aspecte molt important que dóna molta flexibilitat davant una fallada d’un servidor físic.
  • Amb el sistema de còpies i rèpliques implantat s’ha reduït abismalment el temps de recuperació necessari davant un desastre. També s’ha incrementat molt l’històric de còpies de seguretat que es manté.

Com a norma general, els projectes d'aquestes característiques tenen un retorn de la inversió (ROI) força ràpid. Des de in2in podem assessorar-lo perfectament tant dels aspectes tècnics com económics.

 

22/12/2011 - Canvi local in2in

Llegiu-ne més...
El proper mes de gener in2in es trasllada a les noves instal·lacions.

Benvolguts/des,

Ens plau poder comunicar-vos que gràcies al desenvolupament de la nostra empresa i la necessitat de disposar de millors instal·lacions i estar més ben comunicats, a partir del proper dilluns 9 de gener de 2012 ens traslladem a una nova oficina situada al centre d’empreses La Maret (al costat de l’espai Gironès).
Per aquest motiu els comuniquem la nostra nova direcció:

C/Sant Roc, 2 D-6
17190 – Salt (Girona)

A partir d'aquest moment, per qualsevol qüestió que vulguin tractar amb nosaltres, si us plau, dirigiu-vos al nou domicili.
Els números de telèfon i fax continuaran sent els mateixos que fins al moment.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos molt bones festes de Nadal


lamaret.

22/12/2011 - Bones festes

Llegiu-ne més...

Que la força i constància del treball compartit amb tots vosaltres il·lumini el proper 2012. Bones festes!

La gent d'in2in us desitja molt bones festes de Nadal i que el 2012 sigui venturós per tothom.


Jordi Roura
Xavier Buxeda
Oriol Pibernat





 

12/10/2011 - Implantació Google Apps

Llegiu-ne més...
El passat més de setembre, in2in ha portat a terme el projecte d’implantació de Google Apps a l’escola de gestió empresarial (EGE).
EGE és un referent en el món de la formació i assessorament empresarial a les comarques gironines. Està certificada per AENOR en la ISO 9000:2008 i per les seves aules han passat més de 20.000 alumnes en els 25 anys de desenvolupament de la seva acció docent.

Google Apps és un conjunt d'aplicacions ubicades al cloud (Internet), proporcionades per Google i que es poden configurar de forma independent i es poden personalitzar amb el nom del domini de l’usuari o institució final.
L’accés a aquesta suite de col•laboració en grup es pot fer des de navegadors d’Internet, clients de correu electrònic, telèfons mòbils, etc. Les aplicacions més destacades són:
  • Google mail: Bústia de correu electrònic.
  • Google calendar: Calendari privat o compartit.
  • Google documents: Conjunt d’eines per la creació i edició de documents, fulles de càlcul, presentacions, formularis i dibuixos. Espai per emmagatzemar aquests documents i per la sincronització de qualsevol altre tipus de document.
  • Google Chat: Converses a temps real, tipus xat, trucada o videoconferència.
  • Google Sites: Espai per la creació de llocs web.
  • Google Groups: Grups d’usuaris per col•laboracions a nivell d’edició de fitxers, d’enviaments de correu, xats, etc.
  • Google Mobile: Adaptació de les aplicacions de Google a format dels principals dispositius mòbils: Android, iPhone, Blackberry...
  • Google Apps Marketplace : Botiga virtual d’aplicacions desenvolupades per tercers fabricants, algunes gratuïtes i d’altres de pagament, que s’integren amb l’entorn Google Apps i aporten més funcionalitats.
Els usuaris d’aquesta suite d’aplicacions tenen a la seva disposició totes les eines necessàries per treballar i col•laborar en grup i totes aquestes aplicacions estan ubicades als servidors de Google, a Internet.


Les premisses d’aquest projecte han estat:
  1. Els usuaris no utilitzaran cap client de correu, treballaran des de la web.
  2. Les llibretes d’adreces i carpetes públiques i els grups de distribució, hauran d’estar disponibles des de l’entorn web.
  3. Filtrar el correu electrònic no desitjat (spam) i lliure de virus
  4. Redireccionar automàticament el correu entre diferents dominis.
  5. Creació de diversos alies a algunes comptes de correu.

Google Apps ofereix una versió per escoles i universitats, totalment gratuïta que com a principals característiques té:
  • Quota per bústia de 25GB
  • Nombre de bústies il•limitat (sempre i quan es faci un bon ús)
  • Suport tècnic
Fins fa poc, hi havia una certa confusió a nivell legal, sobre si una empresa o institució podia contractar serveis de Google (serveis al cloud) que estan funcionant amb servidors ubicats a territori dels E.E.U.U. i sense que Google Inc. certifiqués que aquests complien normativa europea.
Doncs des de fa poc, Google Inc. s’ha incorporat a la llista del govern U.S. (Safe Harbor). Amb això s’esvaeixen els dubtes de si a nivell legal, la contractació de serveis de Google al cloud, era una pràctica correcte.


google_apps

16/09/2011 - Acords amb fabricants destacats

Llegiu-ne més...

In2in ja té compte de partner registrat amb Microsoft, HP, VMware, Veeam i Cisco.

Amb l’objectiu de poder oferir les millors condicions als nostres clients, estem treballant per obtenir acords de col•laboració amb els fabricants amb els que treballem i recomanem.

13/09/2011 - Publicació web d'in2in

Llegiu-ne més...

Aquest 13 de setembre de 2011, in2in publica la seva web i anuncia l'inici de l'activitat

Després de diversos mesos d’intens treball, ens plau poder publicar la nostra web i anunciar l’inici d'aquest projecte professional.  Volem començar una nova etapa de bones idees i bona feina. Per això oferirem solucions tecnològiques d’actualitat i treballarem per guanyar-nos la confiança dels nostres clients.

Benvingut/da a la web,

Gràcies.

Wink

Jordi Roura i Pujolràs
Oriol Pibernat i Vallès

Parlem cara a cara
Si tens dubtes et responem directament des de Skype.
Mi estado